Urządzenia do wzywania pomocy, wykrywania zagrożeń i dokumentowania opieki
Wybierz dla swoich klientów przycisk przywoławczy dopasowany do ich potrzeb. Bezprzewodowe detektory zapewniają ochronę nie tylko klientów, ale także budynku, a ich instalacja jest wyjątkowo prosta. Chipy NFC służą do dokumentowania opieki społecznej.
Aplikacja mobilna
W aplikacji mobilnej znajdziesz wiele przydatnych narzędzi, z których pracownicy będą korzystać każdego dnia. Służy ona do prostego i szybkiego obsługiwania alarmów. Personel ma w aplikacji czytelną informację o tym, kto wzywa pomoc, i może przejąć alarm. Ma również dostęp do szczegółowych informacji o kliencie i aktywowanych urządzeniach. Dzięki aplikacji mobilnej można dokumentować czynności z zakresu opieki społecznej — wystarczy zeskanować chip NFC u klienta i wybrać czynności z gotowej listy. Można również planować zdarzenia, rozmawiać z kolegami przez czat i wiele więcej.


Aplikacja internetowa
Aplikacja internetowa służy do konfiguracji i zarządzania całym systemem zgodnie z indywidualnymi potrzebami.
Znajdziesz tu wszystkie dane dotyczące funkcjonowania domu opieki w jednym, czytelnym miejscu. Aplikacja oferuje historię alarmów, realizacji opieki i innych zdarzeń. Wszystkie dane można wyeksportować do druku lub dalszego przetwarzania.
Moduł diagnostyczny zapewnia przejrzysty podgląd stanu całego systemu i ostrzega w razie wystąpienia problemów.
Cały system jest bezpieczny i zgodny z RODO.
Zainteresowani systemem HelpLivi?
Skontaktuj się z nami. Możliwa jest wizyta w każdej placówce, prezentacja oferty, wykonanie pomiarów oraz omówienie rozwiązania dopasowanego do konkretnych potrzeb.