Produkty

Urządzenia do wzywania pomocy, wykrywania zagrożeń i dokumentowania opieki

Wybierz dla swoich klientów przycisk przywoławczy dopasowany do ich potrzeb. Bezprzewodowe detektory zapewniają ochronę nie tylko klientów, ale także budynku, a ich instalacja jest wyjątkowo prosta. Chipy NFC służą do dokumentowania opieki społecznej.

Mobilny przycisk / zegarek

Przyciski alarmowe
Pevné tlačítko

Przycisk stacjonarny

Przyciski alarmowe
tlačítko pro přivolání pomoci

Przycisk stacjonarny z linką

Przyciski alarmowe
Pevné tlačítko k lůžku

Przycisk stacjonarny przy łóżku

Przyciski alarmowe
SOS tlačítko k lůžku

Przycisk stacjonarny przy łóżku

Przyciski alarmowe

Mobilny przycisk GPS

Przyciski alarmowe
Přenosné osobní tlačítko

Mobilny przycisk osobisty

Przyciski alarmowe
přenosné bezpečnostní tlačítko

Mobilny przycisk osobisty

Przyciski alarmowe
NFC čip

Chipy NFC

Czipy NFC
univerzální vysílač

Uniwersalny nadajnik

Czujniki
kamera, detektor opuštění objektu, detekce obličeje

Czujnik opuszczenia budynku

Czujniki
pořární detektor, detekce požáru s upozorněním personálu a hlasitým alarmem

Czujnik pożaru

Czujniki
Detektor úniku vody

Czujnik wycieku wody

Czujniki
detekce opuštění postele

Czujnik opuszczenia łóżka

Czujniki
detektor otevření dveří

Czujnik otwarcia drzwi

Czujniki
detekce teploty / vlhkosti

Czujnik temperatury/wilgotności

Czujniki
brána helplivi

Odbiornik HelpLivi

Czujniki, Przyciski alarmowe

Aplikacja mobilna

W aplikacji mobilnej znajdziesz wiele przydatnych narzędzi, z których pracownicy będą korzystać każdego dnia. Służy ona do prostego i szybkiego obsługiwania alarmów. Personel ma w aplikacji czytelną informację o tym, kto wzywa pomoc, i może przejąć alarm. Ma również dostęp do szczegółowych informacji o kliencie i aktywowanych urządzeniach. Dzięki aplikacji mobilnej można dokumentować czynności z zakresu opieki społecznej — wystarczy zeskanować chip NFC u klienta i wybrać czynności z gotowej listy. Można również planować zdarzenia, rozmawiać z kolegami przez czat i wiele więcej.

 

Aplikacja internetowa

Aplikacja internetowa służy do konfiguracji i zarządzania całym systemem zgodnie z indywidualnymi potrzebami.

Znajdziesz tu wszystkie dane dotyczące funkcjonowania domu opieki w jednym, czytelnym miejscu. Aplikacja oferuje historię alarmów, realizacji opieki i innych zdarzeń. Wszystkie dane można wyeksportować do druku lub dalszego przetwarzania.

Moduł diagnostyczny zapewnia przejrzysty podgląd stanu całego systemu i ostrzega w razie wystąpienia problemów.

Cały system jest bezpieczny i zgodny z RODO.

Zainteresowani systemem HelpLivi?

Skontaktuj się z nami. Możliwa jest wizyta w każdej placówce, prezentacja oferty, wykonanie pomiarów oraz omówienie rozwiązania dopasowanego do konkretnych potrzeb.

Zainteresowani? Dowiedz się więcej

Katalog

szczegółowy katalog HelpLivi