Wezwanie pomocy

Bezpieczeństwo seniorów na pierwszym miejscu dzięki komunikacyjnemu systemowi przywoławczemu

System HelpLivi oferuje szeroki wybórprzycisków przywoławczych dla seniorów, które można dopasować do indywidualnych potrzeb. Mogą być montowane w pokojach – przy łóżku pacjenta lub seniora – ale również noszone przez klientów podczas poruszania się po budynku lub na zewnątrz. Szybka reakcja oraz skuteczna komunikacja między personelem pielęgniarskim a pacjentem, lub opiekunem a seniorem, to nasz priorytet.

Warto mieć pełen wgląd w to, co się wydarzyło, kiedy miało to miejsce i jak zostało rozwiązane – to ważne informacje do ewidencji działań personelu. Nasz komunikacyjny system przywoławczy zapewnia historię zgłoszeń z przycisków przywoławczych oraz możliwość eksportu danych – na przykład dla członków rodziny.

O alarmie trzeba wiedzieć nie tylko w pokoju pielęgniarek.

Jak działa komunikacja między pielęgniarką a pacjentem?

WYBÓR PRZYCISKU

Rodzaj przycisku dobierany jest indywidualnie – zgodnie z potrzebami klienta.

PŘIVOLÁNÍ POMOCI

Gdy klient naciśnie przycisk, na mobilnych urządzeniach personelu pojawia się zgłoszenie alarmowe.

PRZEJĘCIE ZGŁOSZENIA

W aplikacji znajdują się informacje o kliencie oraz o osobie, która obsługuje zgłoszenie.

Dodatkowe funkcje oferowane przez HelpLivi

Automatyczne
wykrywanie zagrożeń

Powiadomienia o wyjściu osób z zaburzeniami orientacji, o pożarze, wycieku wody i innych zagrożeniach

Dokumentowanie
opieki

Szybkie rejestrowanie czynności w aplikacji mobilnej po odczytaniu chipu NFC

Rozwiązania
dla efektywnej opieki

Planowanie wydarzeń, dodawanie notatek, komunikacja pracowników przez czat

Zainteresowało Państwa HelpLivi?

Proszę dać nam znać. Przyjedziemy, zaprezentujemy system, wykonamy pomiary i wspólnie zaprojektujemy rozwiązanie dopasowane do Państwa potrzeb.