Mobilny przycisk / zegarek

Wezwanie pomocy poprzez naciśnięcie przycisku podczas poruszania się po budynku. W aplikacji mobilnej i internetowej pojawia się informacja, z którego przycisku został wysłany alarm. Edycja jest łatwa – urządzenie można nazwać imieniem klienta lub określić miejsce jego umieszczenia.

  • Przeznaczone do stałego noszenia na nadgarstku
  • Swobodne poruszanie się klientów po budynku
  • Odporne na zachlapania (np. podczas mycia rąk czy naczyń)

Mobilne przyciski/zegarki oferujemy w dwóch wariantach:

Standardowy zegarkowy przycisk alarmowy – służy do wezwania pomocy.

Zegarkowy przycisk alarmowy z wbudowanym czipem NFC – umożliwia wezwanie pomocy oraz szybki dostęp do informacji o kliencie. Jeśli potrzebujesz sprawdzić dane klienta, którego właśnie spotkałeś, wystarczy zbliżyć telefon do zegarka na jego nadgarstku. Można ustawić, jakie informacje mają się wyświetlić personelowi (np. dane klienta, lista czynności opiekuńczych).

W przypadku naciśnięcia przycisku alarm natychmiast trafia do aplikacji mobilnych personelu.

Dodatkowe urządzenia