Bezpieczeństwo seniorów na pierwszym miejscu dzięki komunikacyjnemu systemowi przywoławczemu
System HelpLivi oferuje szeroki wybór przycisków przywoławczych , które są dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta. Mogą być umieszczone w pokojach – przy łóżku pacjenta – ale również noszone przez klientów podczas poruszania się po budynku lub na zewnątrz. Szybka reakcja oraz skuteczna komunikacja między personelem pielęgniarskim a pacjentem, lub opiekunem a klientem, to nasz priorytet.
Warto mieć pełen wgląd w to, co się wydarzyło, kiedy miało to miejsce i jak zostało rozwiązane – to ważne informacje do ewidencji działań personelu. Nasz komunikacyjny system przywoławczy zapewnia historię zgłoszeń z przycisków przywoławczych oraz możliwość eksportu danych – na przykład dla członków rodziny.
O alarmie trzeba wiedzieć nie tylko w pokoju pielęgniarek.
Jak działa komunikacja między pielęgniarką a pacjentem?
Funkcje dodatkowe oferowane przez HelpLivi
Automatyczne
wykrywanie zagrożeń
Powiadomienia o wyjściu osób z zaburzeniami orientacji, o pożarze, wycieku wody i innych zagrożeniach
Dokumentowanie
opieki
Szybkie rejestrowanie czynności w aplikacji mobilnej po odczytaniu chipu NFC
Rozwiązania
dla efektywnej opieki
Planowanie wydarzeń, dodawanie notatek, komunikacja pracowników przez czat
Zainteresowani systemem HelpLivi?
Skontaktuj się z nami. Oferujemy możliwość wizyty w każdej placówce, prezentacji oferty, wykonania pomiarów oraz omówienia rozwiązania dopasowanego do indywidualnych potrzeb.