Wszystko, co ważne, w jednym miejscu
Specjalne funkcje aplikacji ułatwiają przekazywanie informacji między personelem i wspierają lepsze planowanie dnia.
Aplikacja mobilna działa jak pomocnik, który ma wszystkie ważne informacje zawsze pod ręką – niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz. Bezpośrednio przy konkretnym kliencie możesz sprawdzić, jaka opieka powinna być wykonana i jakie zdarzenia są zaplanowane. Możesz również dodać istotne informacje dla innych pracowników, wprowadzić notatkę lub napisać do kolegów na czacie.
Aplikacja internetowa służy do zarządzania całym systemem – znajdziesz tam czytelne dane o codziennym funkcjonowaniu domu opieki. Masz dostęp do historii alarmów, realizacji opieki i innych zdarzeń. Dane można łatwo wyeksportować do druku.
Łatwiejsze planowanie i lepsza komunikacja
Jakie dodatkowe funkcje oferuje aplikacja
Dodatkowe funkcje oferowane przez HelpLivi
Wezwaniepomocy
Przyciski przywoławcze dostosowane do potrzeb klienta – do użytku wewnątrz i na zewnątrz
Automatyczne
wykrywanie zagrożeń
Powiadomienia o oddaleniu się osób z dezorientacją, pożarze, wycieku wody i innych zagrożeniach
Ewidencja
opieki
Szybki zapis czynności w aplikacji mobilnej po zeskanowaniu chipa NFC
Zainteresowani systemem HelpLivi?
Skontaktuj się z nami. Możliwa jest wizyta w każdej placówce, prezentacja oferty, wykonanie pomiarów oraz omówienie rozwiązania dopasowanego do konkretnych potrzeb.