Narzędzia wspierające efektywną opiekę

Wszystko, co ważne, w jednym miejscu

Specjalne funkcje aplikacji ułatwiają przekazywanie informacji między personelem i wspierają lepsze planowanie dnia.

Aplikacja mobilna działa jak pomocnik, który ma wszystkie ważne informacje zawsze pod ręką – niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz. Bezpośrednio przy konkretnym kliencie możesz sprawdzić, jaka opieka powinna być wykonana i jakie zdarzenia są zaplanowane. Możesz również dodać istotne informacje dla innych pracowników, wprowadzić notatkę lub napisać do kolegów na czacie.

Aplikacja internetowa służy do zarządzania całym systemem – znajdziesz tam czytelne dane o codziennym funkcjonowaniu domu opieki. Masz dostęp do historii alarmów, realizacji opieki i innych zdarzeń. Dane można łatwo wyeksportować do druku.

 

Łatwiejsze planowanie i lepsza komunikacja

Jakie dodatkowe funkcje oferuje aplikacja

WAŻNE PRZYPOMNIENIA

W zaplanowanym czasie personel otrzymuje powiadomienie o nadchodzącym zdarzeniu

RAPORTY I ZESTAWIENIA

Przegląd informacji o klientach i pracownikach – lista alarmów, zdarzeń i wykonanych czynności opiekuńczych

KOMUNIKACJA TEKSTOWA

Czat w ramach stanowiska pracy lub całego domu opieki

Dodatkowe funkcje oferowane przez HelpLivi

Wezwaniepomocy

Przyciski przywoławcze dostosowane do potrzeb klienta – do użytku wewnątrz i na zewnątrz

Automatyczne
wykrywanie zagrożeń

Powiadomienia o oddaleniu się osób z dezorientacją, pożarze, wycieku wody i innych zagrożeniach

Ewidencja
opieki

Szybki zapis czynności w aplikacji mobilnej po zeskanowaniu chipa NFC

Zainteresowani systemem HelpLivi?

Skontaktuj się z nami. Możliwa jest wizyta w każdej placówce, prezentacja oferty, wykonanie pomiarów oraz omówienie rozwiązania dopasowanego do konkretnych potrzeb.