Szybkie i proste dokumentowanie opieki
Aplikacja mobilna wraz z chipami NFC umożliwia dokumentowanie wykonanej opieki. Nie ma potrzeby korzystania z czytników ani dodatkowych urządzeń. Cały proces jest szybki i prosty. Personel nie musi tracić czasu na uzupełnianie dokumentacji — może skupić się na klientach.
Wystarczy zeskanować chip za pomocą terminala mobilnego i wybrać zaplanowane czynności
Jak to działa
Inne funkcje systemu HelpLivi
Wezwanie pomocy
Przyciski przywoławcze dostosowane do potrzeb klienta – do użytku wewnętrznego i zewnętrznego
Automatyczne wykrywanie zagrożeń
Powiadomienia o oddaleniu się osób z dezorientacją, pożarze, wycieku wody i innych zagrożeniach
Narzędzia
dla efektywnej opieki
Planowanie zdarzeń, dodawanie notatek, komunikacja pracowników przez czat
Zainteresowani systemem HelpLivi?
Skontaktuj się z nami. Możliwa jest wizyta w każdej placówce, prezentacja oferty, wykonanie pomiarów oraz omówienie rozwiązania dopasowanego do konkretnych potrzeb.